header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Marcin, gratuluję zwycięstwa. Dwa wyścigi temu przegrałeś tylko z jednym kierowcą, a teraz udało się wygrać. Jak czułeś się po tym, jak przejechałeś linię mety?
MARCINU: Dziękuję. W końcu upragnione zwycięstwo, a to, że nie obróciłem się w tym wyścigu pierwszy raz od Gp Wielkiej Brytanii sprawiło, że byłem bardzo zadowolony z wykorzystania szansy jaka mi się nadarzyła.

Jak układał się Tobie wyścig? Czy po słabych kwalifikacjach, w których nie udało się nawet wejść do drugiej ich części, liczyłeś w ogóle na tak dobry wynik?
MARCINU: Kompletnie nie spodziewałem się takiego wyniku nawet przed kwalifikacjami. Po kwalifikacjach liczyłem na piątą pozycję w wyścigu, przy sprzyjających wiatrach. Wielu kierowców popełniło błędy dzięki którym udało mi się zyskać wiele pozycji.

Obecny sezon jest Twoim debiutanckim, ale nie przeszkodziło to temu, by już w nim wygrać wyścig. Czy jest to dla Ciebie niespodzianką? Czy liczysz jeszcze na walkę o wyższe pozycje w klasyfikacji kierowców?
MARCINU: Taki rezultat jest dla mnie wielkim zaskoczeniem. Będę zaskoczony jak się jeszcze w tym sezonie powtórzy. Nie liczyłem mojej straty do kierowców przede mną, ale nie bardzo mnie w sumie to interesuje. Liczę na mało błędów z mojej strony i dobrą walkę z innymi kierowcami.

Marek, szóste miejsce to było chyba maksimum po tym, co stało się na pierwszym okrążeniu. Opowiedz, jak wyglądał start z Twojej perspektywy. Czy poza pierwszym okrążeniem przejechałeś wyścig, z którego jesteś zadowolony?
Markovsky: Cóż, start się ułożył wyjątkowo nieszczęśliwie. Przez niewielkie różnice na polach startowych miałem bardzo małą widoczność i w zasadzie jak już zobaczyłem wolno jadący bolid Rekady'ego to już nie miałem jak zareagować. Jedynym wyjściem byłoby trzymanie się i jechanie idealnie za Pandodo, ale to też nie byłoby za bardzo rozsądne bo bym kompletnie nic nie widział, a odbijając do prawej... podejrzewam że w ten sposób mógłbym wywołać karambol, więc wolałem nie ryzykować. Szkoda, bo niestety nie z mojej winy już na dzień dobry było już pozamiatane. To szóste miejsce to absolutne maksimum, jakie można było wyciągnąć i z jednej strony się cieszę że byłem szósty, bo ogólnie jechałem naprawdę dobrze, z drugiej jestem zły, bo mając takie tempo prawdopodobnie byłbym co najmniej na podium. Takie życie.

Czy gdyby nie pech na starcie, byłaby szansa ma wygraną? W wyścigu kierowcy popełniali sporo błędów, czy myślisz, że sam byś ich się wystrzegł?
Markovsky: Tempo na pewno było, szczególnie na twardych oponach je miałem dobre co trochę mnie zdziwiło, bo inni na nie narzekali. W każdym razie mógłbym skorzystać z tego, ale nie dostałem szansy. Tutaj też wchodzi kwestia tego, że po starcie tak naprawdę jechałem cały wyścig sam, nikt mi specjalnie nie przeszkadzał, więc miałem łatwiej. Będąc z przodu musiałbym jechać w tłoku, a z tym - jak wiadomo - jest różnie. Nie chcę teraz wyrokować.

Sytuacja w klasyfikacji kierowców wygląda tak, że w dół spada Patrique, który wydawał się być najgroźniejszym dla Ciebie konkurentem, a za sobą masz duet braci z Brawna z identyczną stratą punktową. Czy w obecnej sytuacji, kiedy jeździsz na klawiaturze i wyścigi są dość nieprzewidywalne, jest to duże zagrożenie? Którego z kierowców Brawna obawiałbyś się bardziej?
Markovsky: Z tym zagrożeniem to jest tak, że zmienia się ono tak naprawdę co wyścig - czasem ktoś mi zagraża tempem i dobrą jazdą, czasami idiotycznymi i nieprzewidywalnymi zachowaniami, czasami to ja jestem zagrożeniem dla samego siebie. Duet Brawna pokazuje, że tak naprawdę wystarczy trzymać się z dala od kłopotów, by się liczyć w walce. Mi nie zawsze to wychodzi po przesiadce na klawiaturę, co zresztą wyraźnie widać. Na pewno dobrym prognostykiem na przyszłość jest to, że tempo uległo poprawie tyle, że trzeba teraz je utrzymać. A na generalki staram się nie patrzeć, bo będąc szczery, to dzięki nieprzewidywalności wyścigów każdy każdemu sobie punkty odbiera i mi w zasadzie wystarczy też być w tej grupie. Dopóki będę w stanie nawiązywać kontakt z czołówką, to nie mam się kogo szczególnie obawiać.

Karol, gratulacje, nareszcie pierwsze punkty w tym sezonie. Wiele razy było blisko i brakowało niewiele, ale teraz udało się dojechać nawet na ósmym miejscu. Czy był to w Twoim wykonaniu wyścig, którym zasłużyłeś na tak dobry wynik?
Karlique: Dziękuję. Mogło być lepiej... gdzieś w połowie wyścigu straciłem koncentrację. Zamiast wyprzedzić Wujka i go odstawić i skupić się na gonieniu Adve, to wplątałem się w walkę z Wujkiem co kosztowało sporo czasu. Nie oszukujmy się wynik nie jest oszałamiający patrząc na to, że byłem przedostatni na mecie. Gdybym dojechał na pozycji 7 to byłbym bardziej zadowolony, ale punkty to punkty.

Podobno tor na którym odbywało się GP USA niezbyt podpadł Ci do gustu, ale to na nim zdobyłeś punkty. Czy przed wyścigiem w ogóle zakładałeś, że uda się dojechać wysoko?
Karlique: Byłem nastawiony na to że wyścig jest długi, tor jest trudny i może się sporo wydarzyć. Liczyłem przed wszystkimi na punkty.

W ostatnich wyścigach czujesz się zdecydowanie pewniej, niż na początku sezonu. Czy końcówka będzie w Twoim wykonaniu jeszcze mocniejsza?
Karlique: Wydaje mi się, że końcówka będzie jeszcze lepsza.

Sonoma Raceway to już ósmy tor w USA, który odwiedziła nasza liga. Jak wysoko umieścilibyście ten obiekt w swoim subiektywnym rankingu torów położonych w tym kraju?
MARCINU: Nie byłby wysoko. Na pewno za torem COTA w Teksasie, oraz Daytona Road Course. Nie bardzo mi przypadł do gustu.x

Markovsky: Ten obiekt to casus Laguny Seca - zdecydowanie przeceniony. Pomimo tego, że to był dość szybki tor, to jazda po nim nie była przyjemna. Wolałbym bardziej jechać po drogowej pętli Indianapolis pomimo tego, że jest cholernie nudna nie mówiąc już o porównywaniu Sonomy z torami zdecydowanie lepszymi. Prawdopodobnie Sonoma zamknęłaby ten ranking razem z Long Beach.

Karlique: Nie polubiłem tego toru. Zaliczam go do tych, na których nie chciałbym się znów ścigać. Pomimo to udało się dojechać na 8 pozycji.

Przed GP USA kierowcy mieli chyba najdłuższa przerwę w trakcie sezonu między dwoma wyścigami w historii. Czy wpłynęło to znacznie na to, jak czuliście się w bolidzie, czy może zadziałało nawet pozytywnie?
MARCINU: Na pewno to jakoś wpłynęło, tak długa przerwa zawsze odzwierciedla się w jeździe. Popełniałem trochę więcej błędów w tłoku i nie mogłem złożyć się do wyprzedzania Panadodo i Szymona, mimo nieco lepszego tempa na początku.

Markovsky: No tak, początek nie był najłatwiejszy bo ciężko było znaleźć rytm. Musiałem poświęcić trochę więcej czasu niż zwykle na opanowanie tego toru, natomiast czy było to spowodowane dłuższą przerwą? Trudno mi powiedzieć, gdyby ten tor bardziej mi leżał to można by było tak stwierdzić. Myślę, że więcej kłopotów mi sprawił tor sam w sobie niż przerwa w lidze.

Karlique: Wydaje mi się że tak, przerwa podziałała oczyszczająco, mam głód do jazdy.

To wszystko, dziękuję za konferencję.
MARCINU: Dziękuję również.

Markovsky: Dziękuję również.

Karlique: Dzięki.

 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430