header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Marek, wyścig w twoim wykonaniu był daleki od ideału co akurat tobie zdarza się naprawdę bardzo rzadko. Jakie są twoje odczucia po tym wyścigu?
Markovsky: Witam, i tak, nie był to dobry wyścig. Chociaż czy to zdarza się bardzo rzadko to nie wiem, ostatnio miałem więcej mniej udanych wyścigów. W każdym razie, pierwsze pół wyścigu jechałem bardzo słabo i nie mogłem złapać rytmu. Dopiero w połowie gdzieś udało mi się ogarnąć jazdę, może dlatego, że już mniej paliwa w baku było i było łatwiej, bo tempo kwalifikacyjne miałem nie najgorsze. Liczyłem, że uda mi się utrzymać z przodu na początku i nie stracić za dużo, niestety tak się nie stało. Miałem bardzo duże problemy z obiema szykanami, na których traciłem prawie sekundę na okrążenie do reszty i nie było tak naprawdę mowy o tym, by o coś dużego powalczyć. No może przy szczęśliwym splocie wydarzeń bym się jakoś przebił, ale sam byłem uwikłany w kilka przygód na których sporo straciłem i tak naprawdę jechałem tylko po to, by dojechać do mety.

Gdyby nie te przygody o których mówisz, powalczyłbyś o chociaż podium w tym wyścigu?
Byłoby bardzo ciężko, bo musiałbym też samemu jechać bardzo równo, a już na samym początku wyścigu traciłem sporo do podium. Gdyby nie było szykan to miałbym większe szanse, no ale cóż. Przygody były wynikiem w dużej mierze tego, że jechałem słabo, swoją drogą ostatnio przytrafiają mi się wtedy, gdy mam gorszy wyścig, może z wyjątkiem Norwegii, bo tam gra o mnie mocno "zadbała". Stąd wniosek chyba jest taki, żeby jednak liczyć na siebie i samemu dobrze się spisać, no ale na niektórych torach nie jest o to łatwo i trzeba będzie się po prostu z tym liczyć.

Za nami dopiero siedem wyścigów a ty jesteś wymieniany jako jeden z głównych kandydatów do mistrzostwa. Jakie ty masz na zdanie na ten temat?
Porozmawiajmy o tym może za dwa wyścigi, jak już będziemy po GP Chile i Argentyny (śmiech). Te tory dla mnie będą wielką niewiadomą, poza tym nie chcę już teraz myśleć o tym, jak potoczy się walka o tytuł. Jest też parę osób, które będą się liczyć do samego końca, zobaczymy co przyniesie nam przyszłość. Jeżeli będę konsekwentny w jeździe to będę się liczył, natomiast nie można zapominać o innych tym bardziej, że jeszcze nie mamy połowy sezonu, a każdy będzie chciał coś ugrać dla siebie.

Graczek, ukończyłeś wyścig na dziesiątej pozycji i wyjechałeś z Wielkiej Brytanii z jednym punktem. Jakie są twoje odczucia po wyścigu?
Graczek: No dobre odczucia gdyż punkt jest, który może dać dużo na koniec sezonu, szkoda że wywalczony w takich okolicznościach ale no co zrobić. Z tego co widzę muszę jeszcze popracować trochę nad jazda koło w koło i naprawić internet ale to się ogarnie. Więc no ogółem to fajnie no bo 3. punkcior na koncie.

Liczyłeś na lepszy wynik podczas tego GP?
Nie, to na co liczyłem to było właśnie 10 miejsce. Nie miałem wystarczająco dobrego tempa na walkę o coś więcej a i kara przesunięcia na starcie mi to jeszcze bardziej utrudniła więc 10 miejsce to był mój cel na ten wyścig

Zespół Minardi zajmuje jak na razie przed ostatnie miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Czy uda wam się wspiąć wyżej w tej tabeli?
No jak inni zaczną sobie nie radzić i zapomną jak się jeździ to może tak xD

Ostachim, ten wyścig nie był dla ciebie zbyt udany choć tempo jakie prezentowałeś na treningach było naprawdę niezłe. Powiedz, jesteś rozczarowany? Liczyłeś na lepszy wynik?
Ostachim: Ja mimo wszystko przy GP Wielkiej Brytanii postawie sobie plusa. Faktycznie prezentowałem w treningach dobre tempo, tutaj tempo wyścigowe było gorsze. Miałem też parę małych przygód podczas wyścigu, które mnie rozkojarzały. Mimo wszystko dla mnie całkiem udany wyścig, miałem z niego dużo walki i frajdy. Przed wyścigiem nie stawiałem sobie żadnego celu ambitnego także rozczarowany nie jestem.

Czy gdyby nie te przygody to powalczyłbyś o chociaż punkt w tym wyścigu?
Na pewno przez nie traciłem sporo czasu. Przez pierwszą połowę wyścigu widziałem, że jadę podobnym tempem co Graczek. Skoro on zdobył punkt to być może byłbym blisko tego punktu. Ale nie ma co gdybać, zdobyłem kolejne cenne doświadczenie i wyciągam kolejne wnioski.

Niestety po raz kolejny ty i Adve skończyliście wyścig poza czołową dziesiątką a zespół Force India zajmuje w klasyfikacji konstruktorów ostatnie miejsce. Macie jakiś sposób aby wyjść z tego "dołka" i wspiąć się wyżej w klasyfikacji?
Adve to kierowca bardzo dobry, ma w tym sezonie trochę też pecha. Na pewno zdobędzie dla zespoły cenne punkty. Co do mnie to myślę, że jeszcze zapunktuje w sezonie. Nie jest łatwo bo nie mamy kierowcy, który by punktował podczas każdego wyścigu w przeciwieństwie do np. Red Bulla, gdzie Tarask zdobywa wszystkie zespołowe punkty. W Minardi też Kamilr zdobywa tę najważniejsze punkty chociaż Graczek się ostatnio odblokował. Prawda jest taka, że nasz zespół nie ma tak dużych dysproporcji jak np. Lotus czy Red Bull co jest zarazem naszym przekleństwem. Jednak nie poddajemy się i będziemy poprawiać swoje niedociągnięcia. Ale zarazem nie czujemy jakiegoś dużego parcia na gonienie innych zespołów bo jak będziemy za bardzo chcieć to może nas to zgubić.

A co myślisz o samym torze Oulton Park? Wrócisz do niego chętnie czy może wyrzucisz jak najdalej w niepamięć?
Markovsky: Gdyby była możliwość wywalenia szykan, to nie byłby to dla mnie problem. Jeszcze może te hopki byłyby do ogarnięcia, bo niektóre były po prostu dziwne, a tak poza tym to nie był to jakiś ultra rak. Sama jazda na nim nie była zła, najwięcej męczyłem się z szykanami, ale myślę, że nie byłem w tej kwestii sam. Tak poza tym to nie było dramatu, sam wyścig natomiast do wora, a wór do jeziora.

Graczek: Jak do samej jazdy swobodnej był przyjemny i ciekawy, to był fatalny do ścigania. Ten tor szczególnie nie skradł mojego serduszka więc puszczam go w niepamięć i nie chce tam wracac.

Ostachim: Oulton Park był dla mnie bardzo przyjemnym torem i dobrze się na nim czułem. Jest on podobny nieco do Autopolis, które póki co najbardziej podobało mi się z kalendarza sezonu dziesiątego. Chciałbym kiedyś do brytyjskiego toru wrócić i być może zrewanżować się dobrym wynikiem. Najchętniej jednak bym wyrzucił w niepamięć tory jak Mount Panorama, Artcic Circle Raceway czy Lausitzring. Nie będę tych torów dobrze wspominał, denerwował mnie w nich prawie każdy zakręt.

Nasz admin w ostatnich sezonach dba o to aby pojawiła się tak zwana perełka w kalendarzu. W tym sezonie bez wątpienia jest to tor Codegua w Chile. Miałeś z nim jakąkolwiek styczność? Czego według ciebie możemy się tam spodziewać?
Markovsky: Nie znam kompletnie tego obiektu, styczność z nim będę miał po raz pierwszy w przypadku tego GP. Widziałem jedynie parę onboardów z tego toru w grze ale one mi niewiele dały bo każdy z nich był na innej nitce (Codegua ma ich kilka), także na poważnie będę mógł coś o nim powiedzieć dopiero jak sam osobiście na nim się przejadę. Sama nitka nie wyglądała jakoś tragicznie, natomiast po tym jak zobaczyłem tor w rFactorze to trochę zwątpiłem i stałem się bardziej sceptyczny w odniesieniu do niego. Mimo wszystko, fajnie by było uniknąć problemów, jakie mi doskwierały na Oulton Park, wtedy nie będzie źle, natomiast wiem też, jak przeważnie sobie radzę na takich "perełkach", także chyba najlepiej dla mnie będzie, jak nie będę o niczym myślał i nie zwracał na to uwagi. Sam wyścig na pewno będzie trudny i liczę na to, że jednak będziemy nieco bardziej rozważni. Może Codegua okaże się na tyle specyficzna (a raczej tak się stanie), że kierowcy będą ostrożniejsi i nie będzie takich scen, jakie mogliśmy obserwować w Wielkiej Brytanii.

Graczek: Nie, nigdy nie miałem z nim styczności, nie znam go kompletnie. Trzeba przyznać że Pan admin naprawdę musiał się postarać wyszukując ten tor bo ja, jak i inni słyszymy o nim po raz pierwszy. Nie znam jego nitki, nie widziałem przejazdów po nim więc nie wiem czego tam możemy się spodziewać, ale zapewne jak to bywa na dosyć nietypowych torach, będą niespodzianki w wynikach.

Ostachim: Muszę się przyznać, że kompletnie nie znam tego toru. Dla mnie większość torów w extreme to nowość. Nie wiem też czego się spodziewać ani nie będę się nastawiał na to, że polubię lub nie polubię tego toru. Będzie co będzie, ale na pewno kolejny nowy tor w extreme to coś fajnego dla ligi, bo przez to nie jest nudno.

To wszystko, dziękuję za udział.
Markovsky: Również dziękuję.

Graczek: Dzienki

Ostachim: Dziękuję również

 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430