header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Kibice zgromadzeni na trybunach podczas sesji treningowej nie mogli narzekać na brak aktywności oraz akcji na torze, bowiem mogli obserwować poczynania piętnastu kierowcówm, co - jak na trening - jest bardzo dobrym wynikiem. Chyba można wysnuć wniosek, że nadchodzący jubileusz zmotywował ligowiczów, choć z drugiej strony, na torze nie zobaczyliśmy m.in. obu nominalnych kierowców Williamsa. Ekipa postanowiła więc na szybko ściągnąć jednego zawodnika z zewnątrz, dając szansę za sterami Jomskiemu, który gościnnie (wraz z Bartim oraz Scorpionem) wzięli udział w zajęciach. Pogoda nie planowała niczym kierowców zaskakiwać, zgodnie z prognozami było bezchmurnie. Kierowcy postanowili wykorzystać ten fakt i chwilę po zapaleniu się zielonego światła mieliśmy niemal całą stawkę na torze. Na czoło od razu wysunął się Markovsky, będąc bliski pokonania bariery 1:34. Za jego plecami uplasowali się Patrique oraz Szymusso, jednak ta sytuacja nie trwała zbyt długo, bowiem dał o sobie znać MikruseK. Według pewnych pogłosek kierowca Arrowsa miał pewne problemy na tym obiekcie, jednak udało mu się złożyć niezłe okrążenie, wskakując na drugą pozycję. Na piątym miejscu uplasował się Szprycek, który postanowił wziąć się w garść na ostatnie wyścigi sezonu, nie tracąc zbytnio do swojego team mate'a. Za kierowcą BAR-a mieliśmy Aftera oraz Kubusę, którzy zaczęli raczej spokojnie. Następnie w tabeli byli kolejno Graczek, Pandodo oraz Karlique, który zaprezentował się z całkiem niezłej strony, oczywiście jak na jego możliwości. Potwierdzeniem tego jest fakt, że przez większość czasu był szybszy od Kamilar. Na obronę kierowcy Jordana możemy wziąć to, że zaczął swoje jazdy z pewnym opóźnieniem, podobnie jak Barti, który był tuż za nim. Stawkę zamykali Kiroshima, Scorpion oraz Jomski, który najpierw miał pewne problemy techniczny, by później zapomnieć zapisać ustawień bolidu. Sytuacja w tabeli czasów się uspokoiła, bowiem niemal wszyscy rozpoczęli przejazdy wyścigowe celem sprawdzenia zużycia opon. Nie oznaczało to jednak, że to koniec emocji w kontekście walki o czasy - tu jeszcze trochę się podziało. Najpierw przebudził się After, przebijając się na czwartą lokatę. To z kolei rozochociło Patrique'a, który zdołał poprawić czas MikrusKa o niespełna jedną dziesiątą, jednak kierowca zostawił najlepsze na sam koniec - rzutem na taśmę przebił czas kierowcy z Radlina, który chwilę później... dołożył rywalowi dwie dziesiąte i zamknął temat, kto zajmie drugie miejsce w treningu. W dalszej części stawki nie działo się tak dużo, jedynie Barti przeskoczył Kamilar. Pozycja Markovsky'ego nie była zagrożona, więc kierowca Ferrari postanowił zakończyć swoją jazdę po kilku stintach z większą ilością paliwa i zaczął kleić tego newsa.

Zatem Markovsky był najszybszy w treningu na Silverstone, jednak trudno tutaj oceniać tempo na tle Taraska, którego dzisiaj nie było. Miejmy nadzieję, że między tą dwójką dojdzie do bezpośredniego pojedynku na torze, czego w ostatnich wyścigach nie mogliśmy uświadczyć. Na szczęście, nie samą pierwszą dwójką żyje liga - za plecami liderów możemy się spodziewać naprawdę ciekawej walki. Mam nadzieję, że kierowcy uczczą 150. wyścig w historii ligi wspaniałym widowiskiem, bowiem pozytywnie składa się wiele czynników. Silverstone był świadkiem bardzo emocjonujących wyścigów i oby nie było inaczej w tym przypadku tym bardziej, że powinniśmy poznawać już pierwsze prawdziwe rozstrzygnięcia dziewiątego sezonu ExtremeF1. To tyle z mojej strony, dziękuję za uwagę i pozdrawiam, Markovsky.

Pozycja Kierowca ZespółCzasStrata
1. MarkovskyFerrari1:34.035-
2. Patrique2001BAR1:34.4620:00.427
3. MikruseKArrows1:34.6620:00.627
4. AfterFerrari1:34.8020:00.767
5. SzymussoMcLaren1:35.1440:01.109
6. SzprycekBAR1:35.2400:01.205
7. Kubusa96McLaren1:35.3380:01.303
8. GraczekProst1:36.0500:02.015
9. PandodoSauber1:36.2720:02.237
10. KarliqueArrows1:36.4720:02.437
11. Barti NovikProst1:36.9260:02.891
12. Kamilr2000Jordan1:37.9840:03.949
13. KiroshimaSauber1:38.9160:04.008
14. ScorpionSauber1:39.0760:05.041
15. JomskiWilliams1:41.7290:07.694
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430