header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Wczorajsza frekwencja utrzymała się i ponownie ujrzeliśmy na torze 14 kierowców, co jak na testy jest świetnym wynikiem. Pogoda dopisywała, nad torem świeciło słońce i nie było żadnych opadów. Przed rozpoczęciem sesji większość kierowców oglądała w telewizji cyrk w Gdańsku, ale raczej nie wpłynęło to pozytywnie na ich samopoczucie. Ale kto wie, może kogoś to rozśmieszyło. Punktualnie o 20:30 zaczęliśmy

Na początku sesji opon ultramiękkich nie szczędził Pasiasty i od razu wysunął się na prowadzenie. Za nim niecałą sekundę tracił Tarask, który jechał na mieszance pośredniej. Za Pasiastym plasował się Matif, natomiast przed niego wskoczył Szymusso. Reszta kierowców spokojnie rozpoczęła trening od przejazdów z większą ilością paliwa w baku. Tymczasem Tarask poprawiał swoje czasy i osiągnął świetny rezultat, który jeszcze później znowu poprawił i pokonał barierę 1:19. Po pewnym czasie na tor wyjechali Mikrus oraz Matiie, którzy byli odpowiednio na 6. i 7. miejscu, za Kubusą. Reszta kierowców, poza Kiro, nadal nie korzystała z mieszanki ultramiękkiej, sprawdzając tempo twardszych mieszankach i zapewne z ilością paliwa na wyścig.

Po czasie kierowcy zaczęli śrubować czasy na najmiękkszej mieszance. Trzask nie mógł poprawić swojego czasu z początku sesji. Szymek stopniowo kręcił coraz szybsze okrążenia, by zniwelować stratę czasową do lidera do trzech dziesiątych sekundy. Na trzecie miejsce wskoczył Barti, początkowo tracąc 0.8s, ale później wykręcił czas prawie 0.3s szybszy. Na 4. miejscu plasował się Matif, który pod koniec sesji poprawił czas tracąc 3 dziesiąte do swojego zespołowego kolegi. Dalej mieliśmy Norbiego, Pasiastego, Kubę i Mikrusa, którzy tracili prawie sekundę do najszybszego okrążenia. Za nimi podobny czas wykręcili Matiie i Szprycek. Zaskakiwać mogli kierowcy McLarena i Patrique, gdyż raczej nie widzimy ich na ostatnich pozycjach, no może czasami Kamila, który nie za dobrze radził w ostatnim sezonie. Kierowcy ci jednak zbierali dane na twardszych mieszankach oraz większej ilości paliwa, przez to takie odległe pozycje. Jedno okrążenie zdążył pojechać Kamil, ale było ono słabe. Na końcu Kiro ze stratą 3.6s, więc takiej wielkiej tragedii nie ma.

Kierowcy realizowali różne plany podczas drugiego dnia testów. Wiadomo, że szybki będzie Tarask. Mimo tego, że Marek nie jechał na ultramiękkich oponach, to można w ciemno zakładać, że różnica między nimi jest bardzo mała. Szymusso nie tracił już tak dużo jak poprzedniego dnia, chyba może być zadowolony. Zaskoczeniami mogli być Matif oraz Mikrusek, gdyż osiągnęli naprawdę dobre rezultaty w porównaniu do oczekiwań. O reszcie kierowców trudno cokolwiek powiedzieć.

Po czasówce kierowcy pojechali liczący 11 okrążeń wyścig. Kierowcy byli ustawieni na polach startowych zgodnie z wynikami czasówki. Bezproblemowo wygrał jej zwycięzca, za nim Szymusso i Markovsky, który startował z tyłu stawki. Za podium odpowiednio uplasowali się Patrique, Kubusa, Norbi, Matiie, Kamilo, Szprycek, Mikrus i Kiro. Wyścigu nie ukończyli Pasiasty i Matif, którzy zrezygnowali z jazdy po błędach, natomiast z powodów technicznych odpadł Barti.

Tym oto akcentem żegnamy Barcelonę, czeka nas dzień przerwy i udajemy się do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, by pojechać testy na torze Yas Marina w Bubu Zubu Abu Zabi. To tyle z mojej strony, Tarask.

Pozycja Kierowca ZespółCzasStrata
1. Tarask Mercedes1:18.996-
2. Szymusso Renault1:19.3080:00.311
3. Barti NovikWilliams1:19.5290:00.533
4. Matif6124 Williams1:19.8240:00.828
5. Norbi Mercedes1:19.8800:00.884
6. Pasiasty Ferrari1:19.9090:00.912
7. Kubusa96Renault1:19.9090:00.912
8. MikruseK Toyota1:19.9930:00.997
9. Matiie BMW Sauber1:20.1080:01.112
10. Szprycek Ferrari1:20.2220:01.226
11. Kamilo McLaren1:20.6680:01.672
12. Patrique2001 Ferrari1:20.7880:01.792
13. MarkovskyMcLaren1:22.5540:03.557
14. KiroshimaBAR Honda1:22.6200:03.624


 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430