header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Mikrus, 5. miejsce to na pewno dla Ciebie sukces, chociaż skorzystałeś na pechu innych. Czy możesz powiedzieć, że zasłużyłeś swoją jazdą na tak wysokie miejsce?
MikruseK: Hmm, trudne pytanie. Z jednej strony pojechalem bardzo dobry wyścig, po walce, bez zgrzytów, gdzie moje tempo bylo na prawdę dobre jak na mnie. Z drugiej natomiast 4 pozycje zyskałem przy pechu i może 5 pozycja to trochę za dużo jak na moje możliwości, jednak z jeszcze innej pokazałem kawał solidnego ścigania i po słabszej formie w ostatnich wyścigach nadeszło przełamanie, z którego bardzo się ciesze. Mamy bardzo dobre humory z Afterem i głęboko wierzę, że w Kanadzie nie damy się zjeść naszemu sukcesowi z Meksyku.

Po wyścigu powiedziałeś, że ten wyścig to twoja "życiówka". Czy więc można powiedzieć, że to był dla Ciebie najlepszy wyścig w karierze?
Tak, ponieważ nie popełniłem żadnego kluczowego błędu na dość trudnym mimo wszystko torze. Moja jazda za bolidem rywala uległą ogromnej poprawie, porównując np. tą z Walencji. Wykorzystywałem wszystkie możliwe ścieżki przy wyprzedzaniu. Jedynym brakującym czynnikiem była tu obrona pozycji, której absencję doszczętnie wykorzystywał Ozi. Tempo było na bardzo dobrym poziomie, do Aftera straciłem nieco ponad 10 sekund, a After przecież ma bardzo dobre, konkurencyjne tempo wyścigowe, więc takie wyścigi, jakie by one nie były dla reszty stawki, z mojego punktu widzenia jest świetnie.

Czy zauważasz jakieś rzeczy, które jeszcze możesz poprawić w jeździe?
Myślę, że szlifowanie ataku i obrony oraz ogólnie jazdy w "zwarciu" będzie dobrym rozwiązaniem, ponieważ często gęsto zdarza mi się zapomnieć gdzie jestem przez chwile, a wystarczy ułamek sekundy i już leży się na ścianie. Na pewno da się jeszcze podkręcić tempo podczas wyścigu. Uważam, że mimo bardzo dobrego występu tutaj stać mnie na jeszcze więcej i w trakcie będę całym serduszkiem do tego dążył.

Piter, gratuluję zdobycia pierwszych punktów dla Jaguara w tym sezonie. Jak się z tym czujesz i czy Twoja jazda była tak dobra, jak wskazuje pozycja przez Ciebie zajęta?
Piter: Wow, to prawda pierwsze punkty w tym sezonie :) To miłe uczucie być pierwszym zawodnikiem Jaguara który punktuje :) Oczywiście dopisało mi też szczęście, ale myślę, że to również dzięki mojej jeździe jestem tu gdzie jestem :) Powiem szczerze sektor 2 to było coś :) te S-ki zwłaszcza :)

Czy mogłeś zrobić coś lepiej w wyścigu?
Myślę, że takich rzeczy było niewiele. Oczywiście zawsze można coś poprawić, ale w tym wyścigu byłem blisko granicy i jest to jedno z lepszych moich GP w lidze. Nie najlepsze, ale jedno z lepszych.

Czy w następnych wyścigach celujesz w kolejne punkty?
Wiadomo, apetyt rośnie w miarę jedzenia, dlatego następne punkty byłyby pożądane, ale zobaczymy jak to będzie. Moja forma nie jest topowa, ale też nie jest zła, co zresztą widać po poprzednich wyścigach. Dwa razy P11, prawie punkty, ale tam już nic nie mogłem zrobić. Krótko mówiąc, zobaczymy.

Matiie, punkty wpadły, ale jazda nie była chyba najlepsza. A jak Ty ocenisz swój występ??
Matiie: Tak to prawda, jazdę oceniam bardzo słabo, myślę że nawet nie był to mój poziom z poprzednich GP, miałem duży problem z przyczepnością tylnej osi, wiele razy mnie obracało, ogólnie uważam że z 3 wyścigów jakie do tej pory pojechałem ten był najgorszy mimo zdobytych punktów

Co mogło być przyczyną problemów?
Możliwe że gorsza dyspozycja dnia, przemęczenie, na pewno zabrakło też koncentracji w wielu momentach, do tego nie najlepsze przygotowanie do wyścigu, praktycznie przystąpiłem do niego nie przejeżdżając więcej niż 50 okrążeń na tym torze podczas treningu, a to zdecydowanie za mało żeby na tym torze dobrze pojechać

Co powiesz o incydencie z Markovskym? Czy mogłeś się lepiej zachować i czy kara jest według Ciebie adekwatna?
Cóż spanikowałem, wiedziałem że się do mnie szybko zbliża a planowałem postój akurat na tym okrążeniu, niestety mnie obróciło na ostatnim zakręcie, wtedy pomyślałem że zdążę się obrócić i ustąpić, niestety nie udało się, czy mogłem się zachować lepiej ? oczywiście że tak, wystarczyło cofnąć do wewnątrz zakrętu i przepuścić Markovsky'ego, co do kary to przyjmuję ją zasłużenie, wiem że popełniłem błąd za który muszę zapłacić

Trzeci raz Meksyk gościł naszą ligę, można też powiedzieć, że trzeci raz wyścig nie jest najlepszy. Czy to tylko wypadek, czy ten tor po prostu nie jest zbyt dobry do ścigania?
MikruseK: Raczej to jest pechowy tor, a niżeli nie nadający się do ścigania. Teoretycznie wyścigu nie ukończyły 3 osoby, bo wycofanie się Williamsa to skutek problemów technicznych. Dogłębnie z Ozim pokazaliśmy, że jest jak najbardziej jest do ścigania, mimo że do ulubionych w kalendarzu nie należy.

Piter: Raczej wypadek, nie sądzę, żeby to była wina toru.

Matiie: Szczerze mówiąc to dla mnie to był debiut w Meksyku i nie wiem jak wypadły poprzednie edycje, ale fakt jest tu kilka zakrętów trudnych do pokonania, ale mimo wszystko wydaję mi się że nie jest aż taki najgorszy, nie jest łatwy ale myślę że nie jest też jakiś strasznie trudny. Warto też pamiętać że wczoraj większość kierowców odpadło poprzez problemy techniczne, a żaden z kierowców nie odpowiadał za to że nie ukończył zawodów

Następny wyścig odbędzie się na znanym i lubianym torze ulicznym w Montrealu. Czy wyścig ten może być dla ligi rekompensatą za Meksyk, czy celujecie w dobry wynik?
MikruseK: Tor jest w miarę łatwy i przyjemny. Nie powinien stanowić problemu dla kierowców i obstawiam, że będzie to bardzo udany wyścig. Samemu natomiast postaram się skupić na dojechaniu do mety w punktach, co jak na razie mi wychodzi.

Piter: Cóż, cel to punkty i myślę, że cały sezon minie pod znakiem tego celu, ponieważ o podia, przy obecnym poziomie ligi, który jest wysoki powiedzmy sobie szczerze, są niemożliwe.

Matiie: Myślę że zdecydowanie większości kierowców dużo bardziej Kanada przypada do gustu, więc dla niektórych na pewno to będzie jakaś rekompensata za ostatni wyścig. Co do mojego występu to postawiłem sobie cel, nie mam tu też na myśli konkretnego miejsca na mecie bo jak wiadomo będę startował z pit-lane, ale cel dotyczący samej jazdy i tempa.

To tyle z mojej strony, dziękuję serdecznie.
MikruseK: Dzięki

Piter: Ja również.

Matiie: Również dziękuję.
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430