· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Walencja przywitała kierowców piękną, słoneczną pogodą. Na torze zjawiła się ósemka kierowców: Tarask (Benetton #13), Kamilo (Renault #46), Karlik (Ferrari #19), Athlon (Williams #40 - gościnny występ), After (Manor #14), MikRY (Manor #45), Patryk Kręgiel (Force India #21) oraz Barti (Force India #23). Punktualnie o godzinie 19:30 sesja wystartowała i kierowcy ruszyli zbierać dane.
Początek sesji upłynął pod znakiem przygotowywania bazowych ustawień oraz sprawdzania strategii na wyścig. Na czele tabeli znajdował się Tarask, jednak jego czas na poziomie minuty i 37 sekund nie zwalał z nóg. Po chwili tuż za nim znalazł się After, jednakże różnica tkwiła w oponach - Tarask wykręcił swój czas na oponach supermiękkich, a After na ultramiękkich. Za tą dwójką, z nieco większą stratą, plasował się Kręgiel, który z kolei wykonywał symulację kwalifikacji. Po pewnym czasie udało mu się wskoczyć na pierwsze miejsce, poprawiając czas kierowcy Benettona o osiem dziesiątych sekundy. Kierowcy na dalszych pozycjach mieli już nieco większe straty, jednak to było spowodowane obciążeniem paliwa - wykonywali oni symulację wyścigu. Między tymi zawodnikami kręcił się Athlon, który zawitał ponownie do ligi, jednak to był - jak sam wcześniej wspomniał - jednorazowy występ, a swoją aktywność na torze określał jako te czynności, które w stajni z Grove wykonuje Robert Kubica. Będąc przy nim, test bolidu z 2012 roku też miał być jednorazowy... czyżby powrót? Zobaczymy.
W międzyczasie tor opuścił Kamilo, a na jego miejsce wskoczył Markovsky. Czyżby Renault zdążyło dostarczyć tylko jeden bolid? W każdym bądź razie, obecny mistrz ligi i lider klasyfikacji generalnej momentalnie zabrał się do pracy i wskoczył na czoło tabeli z czasem poniżej minuty i 35 sekund. Wśród zespołów zapanowała konsternacja, ale rękawicę podniósł Tarask, któremu jednak nie udało się poprawić tego czasu, bowiem zabrakło mu sześćdziesiąt sześć setnych sekundy. Wtedy też na tor przybyli oZikaR (McLaren #22), który po inauguracji na Hockenheim zaginął, oraz piter1998 (Jaguar #12) - widok bolidu Jaguara w tym sezonie na torze to na razie rzadkość. Jednakże nie zachwycili oni swoimi czasami, zarówno oni sami, ich zespoły jak i reszta stawki liczą na to, że poprawią swoje czasy.
Po treningu wiemy, że o triumf będą walczyć Markovsky oraz Tarask. Kierowca z Moniek ma spore szanse, o ile nie popełni błędów i nie zacznie robić z siebie dzbana. Nie znamy niestety prawdziwej formy Williamsów, gdyż ich etatowych kierowców nie było na torze. Za nimi mamy kanapkę kierowców Force Indii i Manora, tam może być bardzo gorąco. Dalej jest mamy resztę stawki, która będzie walczyła o punkty - w tym kierowcy Jaguara, którzy skupią się raczej na dojechaniu do mety. Czy rzeczywiście tak się stanie? Czy Marek odniesie trzeci triumf w tym sezonie? Czy Tarask przełamie swoją passę gorszych wyników? Czy kierowca Force India ponownie stanie na podium? Tego dowiecie się w relacji z jutrzejszego wyścigu.
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania
Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum
Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów
Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge
Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum