header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2


Valencia Street Circuit - w skrócie VSC miał krótką przygodę z Formułą 1, jednak okraszoną kilkoma ciekawymi historiami. Wyścigi Królowej Motorsportu pojawiły się na tym obiekcie po raz pierwszy w 2008 roku pod nazwą GP Europy. Samą nitkę toru zaprojektował nie kto inny tylko Hermann Fegelein Tilke, którego CV nie trzeba nikomu przedstawiać. Tor jest bardzo techniczny - przeważają tutaj wolne zakręty oraz szykany, jednak mamy też gratkę dla miłośników jazdy z pełnym gazem w podłodze - trzy długie proste, na których można próbować manewrów wyprzedzania oraz szybkie łuki w trzecim sektorze nieco urozmaicają ten obiekt, bo możemy chyba śmiało powiedzieć, że z samymi wolnymi zakrętami tor ten byłby po prostu nudny. Bliskość barier jest odczuwalna, jednak margines błędu jest większy niż w Monako czy Adelajdzie. A jak wyglądało to wszystko w praktyce? Cóż, w F1 wielkich wyścigów na nim nie było z wyjątkiem tego z 2012 roku (co ciekawe po raz ostatni kierowcy mieli okazję się tam ścigać), kiedy mieliśmy kapitalne zawody, których zwycięzcą okazał się Fernando Alonso startujący z... jedenastej pozycji. Jak widać można się przebić z tyłu stawki na ulicznym torze. Oprócz tego mieliśmy już piękny lot Marka Webbera dwa lata wcześniej (legenda głosi że wtedy przeskoczył wszystkich lądując na 102 metrze), czy też niesforną butelkę turlającą się po asfalcie.

Teraz mam pewien dylemat, bowiem nasza liga pojawia się na tym obiekcie po raz drugi, jednak wcześniejszy wyścig na tym torze został uznany za nieodbyty. Oficjalnie powinno to brzmieć zatem, że po raz pierwszy tutaj będziemy rywalizować, ale mniejsza z tym. Wszystko zanosi się na to, że sytuacja z drugiego sezonu się nie powtórzy, także spokojnie. Oczywiście faworytem do wygranej jest Markovsky, który bardzo pewnie rozpoczął ten sezon, choć za nim czai się konkurencja. Szymusso pokazuje, że także jest w dobrej formie i z pewnością zrobi wszystko, by spróbować pokonać swojego rywala. A im dalej w głąb stawki, tym jeszcze ciaśniej - duet Force India zaczął bardzo solidnie ten sezon od dwóch podiów. Kierowcy indyjskiej stawki z pewnością liczą na powtórkę z poprzednich wyścigów, w których to zarówno Patryk Kręgiel, jak i Barti zdobywali łącznie 25 punktów. Kubusa liczy także na solidny występ mimo niepowodzenia w poprzednim wyścigu. Na przełamania z kolei liczą Tarask oraz Kamilo. Obaj muszą poprawić swoją jazdę w wyścigach i zmniejszyć liczbę popełnianych błędów. Ten sezon pokazuje, że każdy błąd może sporo kosztować. A to dlatego, że tył stawki jest bliżej czołówki, co pokazał dobitnie wyścig na Brands Hatch, gdzie After finiszował na bardzo wysokim czwartym miejscu. Kierowca Manora z pewnością liczy na podtrzymanie dobrej dyspozycji, jaką niewątpliwie nam zaprezentował. Norbi z kolei (podobnie jak Kuba) liczy na solidność, którą zaprezentował poprzednim razem. Pozostali kierowcy także liczą na udane zawody, tym bardziej, że w każdej chwili może otworzyć się dla nich szansa na rewelacyjny wynik.

Informacje, o których musisz wiedzieć:
Nazwa toru: Valencia Street Circuit
Lokalizacja: Walencja, Hiszpania
Długość toru: 5,419 km
Liczba zakrętów: 25
Liczba okrążeń: 29
Dystans wyścigu: 155,516 km
Dostępne mieszanki opon: Ultra Soft, Super Soft, Soft, Intermediate, Wet

Program GP:
Trening: 03.07.2018 (wtorek), godz. 19:30
Kwalifikacje: 04.07.2018 (środa), godz. 19:30
Wyścig: 04.07.2018 (środa), godz. 20:00

Prognoza pogody: Beż żadnych sensacji - w czasie trwania weekendu wyścigowego będzie słonecznie i bardzo ciepło.

Tym pozytywnym akcentem kończymy zapowiedź do trzeciego wyścigu szóstego sezonu ExtremeF1. Patrząc na to, co działo się wstecz możemy powiedzieć, że mamy pewne rachunki do wyrównania. Miejmy nadzieję, że ten wyścig będziemy mogli zapisać po stronie tych pozytywnych. A na pewno jesteśmy w stanie to zrobić, co już nie raz pokazywaliśmy. Ja tymczasem dziękuję za przeczytanie i do zobaczenia następnym razem. Markovsky.

 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430