header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Bartek, gratuluję podium. To wydaje się być znakomity wynik biorąc pod uwagę, że jeszcze po treningu byłeś mocno zdenerwowany, a start nie był dla Ciebie korzystny?
Barti: Zgadzam się. Po treningu byłem sfrustrowany swoim tempem, chociaż znalazłem przyczynę tego problemu, co mnie podbudowało przed kwalifikacjami i wyścigiem. W kwalifikacjach no niestety błąd popełniłem. który kosztował mnie pozycji z przodu stawki. Start też nie należał do najlepszych, wylecieć na pierwszym zakręcie to nie jest miłe uczucie, ale potrafiłem się zmobilizować jechać swoją taktyką i to się opłaciło.

Pojechałeś na dwa pit-stopy, używając dwukrotnie opon ultra miękkich. Wygląda na to, że trzymały Ci znacznie dłużej niż innym. Jak to się stało?
Powiedzmy sobie szczerze, dużo ludzi uważa, że mam tak zwane "proszki" na opony <śmiech>. Na moje zużycie wpływają tak mi się wydaje 3 czynniki. Ustawienia bolidu, starałem się trochę też oszczędnie jechać także to też miało jakiś wpływ na zużycie i wydaje mi się, że największy wpływ na to mógł mieć mój nowy układ kierowniczy. Bynajmniej tak mi się wydaję.

W porównaniu z poprzednim sezonem, wystartowaliście z Patrykiem bardzo dobrze. Możecie w tym sezonie w końcu znaleźć się na zespołowym podium? Czy taki jest Wasz cel?
Do końca sezonu jeszcze daleka droga i wszystko może się jeszcze wydarzyć, jednak jeżeli utrzymamy taką formę i będziemy z Patrykiem w miarę równo jeździć w top6 to kto wie? Naszym celem jest zajmowanie wysokich pozycji nic więcej. Jednak może wreszcie w tym sezonie uda nam się zająć miejsce na pudle w generalce konstruktorów? <Śmiech> Pożyjemy zobaczymy. Jestem dobrej myśli po tych dwóch wyścigach.

Norbi, wyjeżdżasz z Wielkiej Brytanii z ośmioma punktami. Czy jesteś zadowolony z tego wyniku?
Norbi: Jestem zadowolony, to mój pierwszy wyścig w tym sezonie, było parę błędów ale ogólnie cieszę się z wyniku na mecie.

Czy mogłeś zrobić coś więcej?
Szczerze mówiąc, gdybym uniknął tych błędów to może bym był przed Tidkiem czyli na 5 pozycji ale to maks ile bym wyciągnął

Potrafisz wytłumaczyć, co się dzieje z Taraskiem? Jego błędy oraz słowa o niechęci do jazdy brzmią niepokojąco.
Taraskowi najwyraźniej w świecie brakuje teraz chęci do jazdy takiej na jego poziomie, tylko tyle mogę na ten temat powiedzieć.

Matiie, to Twoje pierwsze punkty w ExtremeF1, na dość trudnym torze, choć jednak Twoja jazda nie była z gatunku tych wybitnych. Wypada mimo to pogratulować. Czy jesteś zadowolony z tego GP?
Matiie: Dziękuję, tak to mój drugi wyścig w ExtremeF1 i pierwsze punkty z których jestem bardzo zadowolony, wszyscy wiemy jaki ten tor jest wymagający i stracenie koncentracji choćby na chwilę może spowodować odpadniecie z wyścigu, czego dzisiaj doświadczyliśmy, co do samego tempa jak sam mówisz nie było ono wybitne ale na tyle było mnie po prostu stać, a chciałem też bezpiecznie dowieźć punkty do mety.

Czy jest jakaś szansa, że w przyszłości będziesz walczył o coś więcej?
Chciałbym, na pewno będzie coraz więcej czasu na treningi, bo obecnie dochodzą jeszcze studia (sesja) i praca i tak naprawdę tego czasu miałem mało, tak jak ćwiczyłem do kwalifikacji tak tempa wyścigowego nie trenowałem przed oboma GP, ale jestem dobrej myśli że małymi kroczkami z GP na GP będzie coraz lepiej, na pewno się o to postaram a czas to zweryfikuję.

A może po prostu prościej byłoby, abyś poprosił kogoś o pomoc i, przynajmniej przez trzy wyścigi, trochę Tobą pokierował?
Pewnie by było, wiesz ja nigdy tego nie wykluczyłem, a zawsze każde uwagi biorę do siebie, czasem nawet nie pozorna osoba może nam dobrze doradzić, także myślę że na pewno poproszę kogoś o pomoc i postaram się wyciągnąć z niej jak najwięcej.

Teraz jesteśmy już mądrzejsi i wiemy, jak wyglądał wyścig na torze Brands Hatch. Tragedii chyba nie było. Ciekaw jestem Waszej opinii o tym torze już po przejechaniu GP? Czy uważacie, że to był błąd, że ten tor pojawił się w kalendarzu?
Barti: Moja opinia o tym torze? Nigdy więcej GP tutaj. Może i zdobyłem tutaj podium, ale powiedzmy sobie szczerze tor jest strasznie wymagający i ciężko tutaj nie popełnić błędu, a takie błędy popełniali między innymi Tarask oraz Kamil co kosztowało ich tutaj sporo punktów. Jednak większość kierowców mimo problemów to dojechała do mety, za co trzeba każdemu pogratulować, jednak wydaje mi się, że już ten tor nie powinien być zawarty w kalendarzu.

Norbi: Patrząc na ten wyścig to dobry pomysł by był w kalendarzu, działo się dużo, różne strategie, dużo wyprzedzania, brak hołoty na t1 więc nie sadzę by to był błąd.

Matiie: Szczerze powiedziawszy po kilku pierwszych kółkach spędzonych na tym torze byłem źle do niego nastawiony, ale po przejechaniu dzisiejszego wyścigu zgadzam się z Tobą że tragedii nie było, trzeba pamiętać że ten tor mimo wszystko do łatwych nie należy i jak mówiłem wcześniej stracenie koncentracji choć na chwilę może kosztować bardzo dużo, z czym raczej wszyscy się przekonaliśmy, ale mimo wszystko uważam że ten wyścig to bardzo ciekawe i cenne doświadczenie w moim życiu, a fakt ukończenia go motywuję do dalszej cięższej pracy.

Choć jesteśmy dopiero po dwóch wyścigach tego sezonu, już teraz możemy zauważyć, że pozbawienie Markovsky'ego tytułu będzie arcytrudne. Czy według Was jego detronizacja jest w ogóle możliwa?
Barti: Moim zdaniem najbliżej detronizacji Marka może być Tarask, gdyż już pokazał w tym GP, że jego forma i tempo wzrastają i być może jeżeli nie będzie popełniał błędów to zdoła przynajmniej spróbować powalczyć z Markiem. Wydaje mi się, że jeszcze Szymek może coś zdziałać, chociaż akurat w jego przypadku może to być dużo cięższe, gdyż no jednak jego tempo jest odrobinę wolniejsze od wspomnianej wyżej dwójki. Czy ktoś ze środka stawki może się wmieszać? Odpowiadam śmiale, że szanse na to są bliskie zeru, bo jednak tempo czy moje czy Patryka czy Kuby jest wydaje mi się zbyt wolne aby nawiązać walką z wyżej wymienioną trójką.

Norbi: Jak na razie jest to niemożliwe niestety.

Matiie: Cóż pierwsze dwa wyścigi pokazują że póki co będzie bardzo ciężko o to, jeszcze o ile w Niemczech blisko Markovsky'ego był Szymusso tak dzisiaj mistrz pozostał bez konkurencyjny, po wczorajszym treningu można było myśleć że pewną wygraną ma Tarask, ale dzisiaj popełnił błąd który go kosztował wycofaniem się z wyścigu, myślę że na pewno będą tory gdzie inni będą blisko mistrza, jak Szymusso czy właśnie Tarask, ale myślę że na koniec tytuł mistrza znowu trafi w ręce Markovsky'ego.

To tyle z mojej strony, dziękuję serdecznie.
Barti: Dzięki również.

Norbi: Też dzięki.

Matiie: Ja również dziękuje.
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430