header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Wyniki tego dnia najważniejsze zdecydowanie nie były, ale nie można o nich nie wspomnieć, ponieważ w końcu stanowiły jakiś element tych testów. Ogólnie pojawiło się jedenastu zawodników, plus gościnnie Mattie, który tym samym prawdopodobnie gdy pojawi się wakat, będzie pierwszym kandydatem do jego zajęcia. Dlaczego prawdopodobnie? Bowiem nie zdążyliśmy o nim dowiedzieć się za wiele, gdyż na torze pojawił się dopiero dwie minuty przed końcem 30-minutowej sesji, a to przez pewne problemy techniczne. Zdołał jednak wykręcić jedno okrążenie pomiarowe, które dało mu dziewiąte miejsce. Ogólnie na tę część testów zawodnicy mieli do dyspozycji wszystkie mieszanki opon, ale tylko Patrique2001, zafiksowany na punkcie ,,zbierania danych" postanowił wykorzystać czas na przejechanie się na każdej z pięciu mieszanek. Po co mu to było potrzebne, właściwie nie wiadomo, ale sam kierowca był wręcz zachwycony możliwością takiego testu. Kubusa96 jeździł natomiast bardziej z nieco większą ilością paliwa, a Szymusso po wykonaniu pięciu okrążeń, które dały mu początkowo drugie miejsce, musiał na jakiś czas ulotnić się z toru. Reszta natomiast chciała jeszcze poszukać jak najlepszego czasu i jechała tylko na oponach ultra miękkich. Od początku przewodził Markovsky, który potem ustanowił rekord toru z czasem 1:08.562. Później za jego plecy wskoczył Tarask, ale był to czas prawie pół sekundy gorszy. Poniżej 1:10 zeszli jeszcze Patrique2001 (czwarte miejsce), Norbi (piąte) i Kubusa (szóste). Dalej nadspodziewanie dobrze spisał się Muerte19991, który okazał się być lepszy od MikrusKa (różnica była niewielka), także całkiem nieźle poradził sobie Karlik, wprawdzie miejsce dopiero dziesiąte, ale wynik pokazuje, że za kierownicą czuje się coraz pewniej. Dalej, już z sekundową stratą był Piter1998, a ostatni był Kiroshima, który wykręcił czas bardzo podobny do tego, co na treningu i w kwalifikacjach podczas wyścigu o GP Polski, choć na ostatnim okrążeniu wydawało się, że będzie czas na poziomie 1:11, ale popełnił błąd w trzecim sektorze. Najbardziej pracowici byli Muerte i Karlik, którzy zdali się złapać wspólny język (w sumie nie dziwne, mieszkają jak się okazało blisko siebie). Przejechali po 27 kółek.

Pozycja Kierowca ZespółCzasStrata
1. Markovsky Toyota1:08.562-
2. Tarask Ferrari1:09.0420:00.480
3. Szymusso Brawn GP1:09.1680:00.606
4. Patrique2001 BAR-Supertec1:09.2910:00.729
5. NorbiFerrari1:09.6300:01.068
6. Kubusa96Brawn GP1:09.9750:01.413
7. Muerte19991McLaren1:10.3550:01.793
8. MikruseKSauber1:10.4110:01.849
9. MattieMarussia1:10.6450:02.084
10. KarlikMcLaren1:10.7760:02.214
11. Piter1998Williams1:11.7120:03.151
12. KiroshimaWilliams1:12.3200:03.758


Do wyścigu kierowcy startowali w kolejności losowej. I tak z pierwszego pola ruszył Mattie, dalej był Muerte, Kiroshima, Piter, Karlik, Mikrus, Norbi, Patrique, Tarask, Szymusso, Markovsky i Kubusa. W wyścigu liczącym 25 okrążeń i poprzedzonym okrążeniem formującym zawodników obowiązywały już zasady typowo wyścigowe - dostępne były tylko opony super miękkie, miękkie i pośrednie i trzeba było użyć dwóch mieszanek. Znaczna część wybrała opony oznaczone żółtym paskiem. Okrążenie formujące było spokojne, za to już start potoczył się dziwacznie. Ewidentnie było widać po zawodnikach, że są rozprężeni i nie tak skoncentrowani. Na starcie totalnie zaspali Mikrus i Piter, spadając na sam koniec, natomiast w pierwszym zakręcie doszło do kolizji Karlika z Norbim, a w drugim wypadł Kubusa. Znakomicie wystartował Muerte i to on sensacyjnie objął prowadzenie, uciekając reszcie. W tłoku świetnie znalazł się Markovsky, który szybko był drugi, za nim podążał Patrique, czwarty był Tarask, Mattie spadł na piąte miejsce, ale okrążenie później wypadł z toru i musiał walczyć z Piterem. Całkiem dobry start miał Kiro, ale szybko został wyprzedzony przez resztę. Potem Markovsky nie mógł wyprzedzić Muerte, ale gdy to już uczynił, to odjechał, po czym po piątym kółku zjechał do boksu. Wtedy prowadził Patrique, ale i on nie ustrzegł się błędów, więc na chwilę znów prowadził Muerte, który miał kolizję z Taraskiem. Potem coraz gorzej szło Piterowi, który na dziesiątym kółku... przestrzelił dohamowanie do pierwszego zakrętu, jego bolid wystrzeliło w powietrze i... wylądował w lasku. Okrążenie później natomiast pięknym uderzeniem w pancerną oponę w ostatnim zakręcie popisał się Tarask, a później o elementy jego bolidu opony przebił Muerte i tak zakończył udany do tej pory wyścig. Markovsky jechał sobie spokojnie z przodu przed Patrykiem, dalej był Norbi i Kubusa, który stracił czas w pit-stopie, a straty musiał odrobić po wypadnięciu z toru Szymusso. Ostatecznie z wyścigu odpadł jeszcze Mattie (rozbił się o pancerną oponę), a na pięć okrążeń przed końcem Patrique (powtórzył niemal wyczyn Pitera). Pod koniec zanosiło się na walkę Norbiego z Szymussem o drugie miejsce, ale kierowca Ferrari zahaczył o bolid rywala i spadł jeszcze za Kubusę, który potem jeszcze dostał od brata prezent. Największe pochwały należą się Kiroshimie, który pojechał naprawdę bardzo dobrze i zasłużenie zajął szóste miejsce. Ogólnie jednak wyścig był bardziej świetnym materiałem do Wattsów, niż poważnym ściganiem, ale na szczęście dzisiaj można było sobie na to pozwolić.

Pozycja Kierowca ZespółCzas/Strata
1. MarkovskyToyota0:30:36.832
2. Kubusa96Brawn GP+ 0:20.535
3. SzymussoBrawn GP+ 0:20.612
4. NorbiFerrari+ 0:23.095
5. MikruseKSauber+ 0:48.172
6. KiroshimaWilliams+ 1 okr.
7. KarlikMcLaren+ 3 okr.
8. Patrique2001BAR-SupertecNie ukończył
9. MattieMarussiaNie ukończył
10. Muerte19991McLarenNie ukończył
11. TaraskFerrariNie ukończył
12. Piter1998WilliamsNie ukończył


Co wiemy po tym teście? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Z jednej strony - wprowadzone poprawki coś dały, nikt nie został wyrzucony z serwera, a większość miała również stabilne fpsy. Jednak nieco inaczej było u Karlika, który bardzo skarżył się na znaczne spadki, przez co gra mu się zacinała (z tego powodu doszło do kolizji z Norbim), zaś MikruseK i Szymusso mieli znów problemy z pingiem. Trudno powiedzieć, czego był to efekt, ale jednak ten test był potrzebny i dobrze, że było na nim 12 osób. Bardzo serdecznie dziękuję Wam za poświęcenie czasu. Jaki jest plan najbliższy czas? Od jazdy mamy wolne do 12 czerwca, wtedy zaczną się testy przedsezonowe, które na pewno będą się składać z czterech dni na dwóch torach. Jakich? Tego jeszcze nie wiadomo, ale zapewniam, że stosowna informacja pojawi się za maksymalnie 10 dni. Do tego czasu będziemy dopracowywać moda na VI sezon z mieszankami bolidów, a także przygotujemy wariant awaryjny, z jednym sezonem (jeszcze nie ma decyzji, z którym). Na pewno testy odbędą się na modzie z mixami, ale jeżeli tylko będą pojawiać się problemy, nie będziemy ryzykować i wrócimy do opcji z bolidami z jednego roku, gdzie będzie fizyka identyczna, jak w mixach - tak, by nie przeprowadzać dodatkowych testów, które i tak będą bardzo precyzyjne. A zatem na ten moment możecie spokojnie sobie odpoczywać, a już 12 czerwca rozpoczniemy operację VI sezon i podczas przedsezonowych testów ostatecznie przekonamy się, na jakim modzie będziemy jeździć. Dziękuję jeszcze za test w Poznaniu, na ten moment to wszystko. Pozdrawiam, Kubusa96.

 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430