header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
W związku ze środowymi meczami Ligi Mistrzów, sesja treningowa rozpoczęła się nieco wcześniej - to jednak nie zraziło kierowców, a nawet przyjęli tę decyzję z radością. W każdym razie, o godzinie 20:00 na wyjeździe z alei serwisowej zapaliło się zielone światła i zawodnicy ruszyli do zbierania danych - a pogoda dopisywała, bo kierowców przywitało bezchmurne niebo. A "listę obecności" podpisało dwanaście osób - duety Ferrari, BMW, McLarena i Red Bulla, a także MikruseK, Patrique2001, ZanDi oraz Markovsky, który zasiadł za kierownicą trzeciego samochodu stajni z Woking. Jak widać, stara miłość nie rdzewieje - ewentualnie w McLarenie wciąż traktują go jak swojego.

Tym razem do sprawdzania tempa wyścigowego rzucili się wszyscy, nawet Patrique2001 - kredą w kominie zapisać - jednakże z tego szyku wyłamał się Dymson, od razu robiąc czas na poziomie 1:11.8. Nie wszystkim jednak było dane w pełni realizować program, gdyż problemy techniczne dopadły Szprycka - kierowca McLarena stracił przez nie dobrych kilkanaście minut. Drobne problemy miał także Markovsky, który postanowił wrócić do jazdy na kierownicy - jednak kłopoty z jej rekalibracją zostały szybko wyeliminowane, i czas na poziomie 1:11.4 przez długi czas był nie do pobicia. Po kilkunastu minutach sesji, tor opuścił ZanDi - przy jego nazwisku widniał czas 1:15.521, który w ostatecznym rozrachunku dał mu 11. pozycję. Po drugiej stronie garażu stajni z Milton Keynes nie było zbyt kolorowo, gdyż Kiroshima uskarżał się na ogromną nadsterowność swojego samochodu. W dalszej części sesji do głosu zaczął dochodzić Rekady, który przez pewien czas był absolutym rekordzistą toru z czasem 1:11.189 - jednak Markovsky nie dał sobie odebrać ani rekordu, ani zwycięstwa w mistrzostwach treningu, wykręcając czas 1:11.135. Za ich plecami z kolei pojawił się MikruseK, który kręcił czasy w granicach 1:11.5-1:11.6, a do czołowej piątki z czasem 1:12.096 wskoczył Graczek. Szprycek z kolei był wolniejszy od zespołowego kolegi o prawie 0.3 sekundy, ale nadal był szybszy od Patrique'a i Szymussa - ta dwójka jednak mogła wozić ze sobą te słynne "worki z piaskiem", więc nie pokazali pełni możliwości. Niewiele, bo 0.4 sekundy za Szymussem, uplasował się z kolei Adve, będący nieznacznie szybszym od Kubusy96. Kiroshima z kolei nie był w stanie przebić czasu ZanDi'ego i podpisał tabelę z czasami, zaś czas Dymsona z początku sesji wystarczył na 4. pozycję. Sytuacja nie była w stanie ulec zmianie, gdyż w ostatnich minutach sesji pojawiły się problemy natury technicznej i sesja została zakończona przed czasem - na szczęście jednak udało się ustalić wyniki.

Co wiemy po sesji treningowej? Na pewno o zwycięstwo powalczy stały zestaw faworytów - lecz nie można wykluczyć jakiejś niespodzianki i nagłego wyskoku kogoś z "drugiego szeregu". Co prawda na torze nie widzieliśmy Norbiego oraz kierowców Lotusa, ale w ciemno można obstawiać ich obecność w TOP10 - a przynajmniej obecność w punktowanej strefie Norbiego i Dodo. Wśród kierowców preferowaną strategią powinien być zjazd na jeden pit-stop - kluczowe więc będzie wybranie odpowiedniej opony w Q1, zarządzanie ogumieniem na dystansie wyścigu i wymiana opon w idealnym momencie, aby nie utknąć za wolniejszym kierowcą, o co nie jest tu trudno. Kto jednak poradzi sobie z tym wszystkim najlepiej? Czy worki z piaskiem zostaną zrzucone, a problemy techniczne zostaną wyeliminowane? Odpowiedzi na te pytania poznamy w relacji z jubileuszowej, dwusetnej ligowej Grand Prix. Pozdrawiam, Patryk.

Pozycja Kierowca ZespółCzasStrata
1. MarkovskyMcLaren1:11.135-
2. RekadyFerrari1:11.1890:00.054
3. MikruseKArrows1:11.5950:00.460
4. DymsonFerrari1:11.8860:00.751
5. GraczekMcLaren1:12.0960:00.961
6. SzprycekMcLaren1:12.3310:01.196
7. Patrique2001Toro Rosso1:12.4590:01.324
8. SzymussoBMW Sauber1:13.3420:02.207
9. AdveJordan1:13.7440:02.609
10. Kubusa96BMW Sauber1:13.8250:02.690
11. ZanDiRed Bull1:15.5210:04.386
12. KiroshimaRed Bull1:16.3410:05.206
 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430