· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Williams #wrucił
Po książęcym Monaco przenieśliśmy się do USA i tam spotkała nas niespodzianka podczas sesji treningowej przed GP USA na Road America. Kierowca Williamsa o właściwie centymetry wygrał wolną czasówkę przed szarżującym Bartim oraz spokojnym Markovskym. Dokładne wyniki i relacja z treningu w rozwinięciu.
Witam. Za nami już 2/3 szóstego sezonu ExtremeF1, który wchodzi teraz w decydującą fazę, która przyniesie nam najważniejsze rozstrzygnięcia. Najbliższe sześć wyścigów zadecyduje bowiem o tym, jak będą wyglądały końcowe klasyfikacje zarówno kierowców, jak i konstruktorów. Pierwsze z nich możemy poznać już podczas najbliższego GP, które będę w pewnym stopniu szczególne - przed nami GP USA, które gościło kierowców w każdym sezonie, choć tym razem zawitamy na nieznany - z punktu widzenia typowego polskiego fana F1 - obiekt. Road America będzie gospodarzem trzynastej rundy, na której zapowiedź zapraszam do rozwinięcia newsa.
Witam serdecznie po tej krótkiej przerwie. Mam nadzieję, że tęskniliście za tą serią bo ja bardzo się cieszę, że w końcu znalazł się chętny do wzięcia udziału. Tym odważnym okazał się kierowca Ferrari – Karlik. Karlik zadebiutował u nas w ostatnim wyścigu sezonu V na torze w Poznaniu. Nie mógł jednak tego debiutu zaliczyć do udanego, ponieważ nie ukończył wyścigu. Teraz w obecnej kampanii wcale lepiej mu się nie wiedzie. Stara się o punkty dla swojego zespołu ale one tak łatwo nie przychodzą. Ale nie ma się co załamywać i na pewno jak przyłoży się bardziej do treningów to stać go będzie na regularne punkty. Zapraszam teraz do rozwinięcia, gdzie dowiecie się jak sobie Karlik poradził z naszym quizem.
Witajcie. Emocje po jednym z najtrudniejszych wyścigów sezonu już opadły i przyszedł czas na prezentację wypowiedzi kierowców. Tym razem Tarask, który zazwyczaj występuje na miejscu, które ja dziś zajmuje, znalazł się ,,po drugiej stronie barykady" i udzielał odpowiedzi na pytania. A na pewno robił to z chęcią, ponieważ to jego pierwsze podium w Monako. Do konferencji zaprosiłem też Szymussa, który mógł odetchnąć po ostatnich wielu przygodach i wreszcie zaliczył wyścig, w którym nic i nikt mu nie przeszkodziło. A oprócz tej dwójki zaprosiłem również Matiiego, który potwierdził znacznie lepszą dyspozycję niż na początku sezonu i zaliczył piąty z rzędu wyścig w punktach, choć nie można też powiedzieć, by zaliczył wyścig marzeń. Cała trójka opowiadała nie tylko o swoim wyścigu i odczuciach, ale także o sensie rozgrywania GP Monako oraz swoich planach na końcówkę sezonu. Myślę więc, że warto zajrzeć do rozwinięcia newsa, by poznać wypowiedzi zawodników, do czego gorąco zachęcam.
Zakładanie w ciemno pewnego zwycięstwa Markovsky'ego na ulicznym torze w Monte Carlo to jak powiedzieć, że po nocy nastąpi dzień, albo że zawsze 25 grudnia obchodzimy Boże Narodzenie. Kierowca Renault ponownie nie pozostawił złudzeń, pokazując, że w Monako jest panem i władcą, to jego podwórko, jego środowisko i nikt inny nie ma prawa wstępu na najwyższy stopień podium. Innym pozostaje więc walka o drugą lokatę, a tę tym razem wygrał Szymusso, którego w końcu ominęły wszelkie problemy, choć po kwalifikacjach nie mógł być zbytnio zadowolony. Ograł Taraska, który zdecydował się na strategię trzech postojów, co - w kontekście walki z kierowcą Williamsa - nie do końca się opłaciło. Niemniej chyba może być zadowolony, bo to pierwszy dla niego tak udany występ na tym torze. Więcej informacji w rozwinięciu newsa.
Za nami sesja treningowa przed wyścigiem o GP Monako. Na ulicach księstwa, pośród wszechobecnych barier, najlepiej wypadł Markovsky. Przewaga kierowcy Renault nad resztą stawki była bardzo duża. Więcej w rozwinięciu newsa.
Witam. Emocje związane z GP Belgii, które przyniosło nam ciekawe rozstrzygnięcia już opadły, jednak przed kierowcami kolejne wyzwanie - tym razem niezwykle trudne. Kierowcy bowiem przenoszą się na uliczny tor w Monako, który wszystkim jest znany jak własna kieszeń. Kręte ulice, bliskość barierek, która odczuwalna jest jak nigdzie indziej, minimalny margines błędu oraz prestiż, który od zawsze był tam obecny - to sprawia, że właśnie w tym małym księstwie każdy marzy o wygranej. Zapraszam zatem do rozwinięcia newsa, gdzie znajdziecie zapowiedź wyścigu o GP Monako, dwunastej rundy w kalendarzu VI sezonu ExtremeF1.
GP Belgii było obfite w pojedynki między kierowcami, nie zabrakło też elementów dramaturgii, wypadków i zaskoczeń. Do wypowiedzenia się o tym wyścigu i innych rzeczach zaprosiłem Markovsky'ego, który po zaskakująco słabej jak na niego jeździe zajął drugie miejsce, Patryka Kręgla, który dowiózł podium oraz Mikruska, który kolejny raz dobrze punktuje. Zapraszam do rozwinięcia.
Kolejny emocjonujący wyścig VI sezonu przeszedł do historii. Zakończył się on przerwaniem serii Markovsky'ego, który po raz drugi w tej kampanii nie wygrał startując, choć tym razem w uczciwej walce. Mistrz ligi nie był dziś w swojej najwyższej formie, a do tego popełnił strategiczny błąd, przez co zajął drugie miejsce, przegrywając z Taraskiem, który tym samem po raz pierwszy w karierze wygrał dwa wyścigi z rzędu na jednym torze, choć znów dostał pomoc od innych. Pech bowiem nie opuszcza Szymussa. Kapitalnie jadący tego dnia kierowca Williamsa tym razem zaliczył bliskie spotkanie z Kiroshimą i zamiast walczyć z zawodnikiem Benettona o wygraną, zostało mu tylko piąte miejsce. Podium zatem wróciło do Patryka Kręgla, który okazał się lepszy od zespołowego kolegi - Bartiego. Więcej informacji w rozwinięciu.
GP Belgii - Kręgiel z rekordem toru przed wyścigiem
Za nami sesja treningowa przed wyścigiem o GP Belgii na torze Zolder. Wśród wszechobecnych "policjantów" najlepiej odnajdywał się dziś Patryk Kręgiel, który ustanowił nowy rekord toru, jednakże jego przewaga nad Markovsky'm i Szymussem była nieznaczna. Więcej w rozwinięciu newsa.
Po emocjach związanych z GP Szwecji kierowcy przenieśli się nieznacznie na południe, do kraju, który w każdym sezonie (nie licząc niedokończonego sezonu drugiego) gościł ligowiczów, a więc ma status dość istotnego. Mowa o Belgii, gdzie jednak po raz drugi z rzędu zawitamy nie na słynny Spa-Francorchamps, a na zapomniany Zolder, gdzie kierowcy F1 ścigali się w latach 70. i 80., kiedy Spa było - ze względów bezpieczeństwa - nie do użytku. Zolder natomiast - obiekt zupełnie inny - dostał szansę ze względu na to, że jest to ciekawe miejsce, gdzie w zeszłym sezonie bardzo dużo się działo. Nie tylko dlatego, że był to jedyny w tamtej kampanii wyścig deszczowy. Na prezentację toru, próbę przewidzenia wydarzeń oraz kilka ciekawostek zapraszam do rozwinięcia.
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania
Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum
Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów
Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge
Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum