header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Prawda czy fałsz: Tarask

Witajcie. Już dziś bardzo ciekawie zapowiadające się GP Norwegii, przed którym na pewno emocje są duże. Zanim jednak będziemy walczyć o punkty, to przechodzimy do piątego odcinka z serii prawda czy fałsz. Tym razem gościłem Taraska, który wcześniej jeździł z nami w lidze F1CH-World, gdzie może poszczycić się posiadaniem kilku rekordów torów, kilkoma PP i jednym zwycięstwem, a tutaj dołączył do nas przed GP Japonii. Na razie pojechał właśnie w tym tylko GP i zdobył tylko jeden punkcik, ale na pewno ma potencjał, by zdobywać znacznie większe punkty i z pewnością będzie chciał to pokazać w końcowej części sezonu. Pochodzi z Białegostoku i jest jednym z najmłodszych kierowców w lidze - młodszy od niego jest tylko Afterekk, zresztą była o tym mowa w jednym z odcinków, o czym zapewne pamiętacie. Z chęcią wystąpił w mojej serii i postanowił spróbować swoich sił. Jak mu poszło? No cóż, wynik z pewnością nie jest szczytem jego marzeń, ale jak sam podkreślał, jest to tylko zabawa i podchodzi do tego z dystansem. I całe szczęście, ponieważ jest to wyłącznie forma zabawy. Zatem nie przedłużając już, zapraszam do rozwinięcia newsa, by sprawdzić, jak poszło kierowcy BAR Hondy. Jeśli ktoś chce wystąpić, przyjmuję zgłoszenia.

TiDiEj077 minimalnie szybszy od Szymka podczas treningu

Po tygodniowej przerwie wakacyjnej kierowcy w końcu doczekali się treningu na wymagającym torze Mo i Rana w Norwegii. Dziś można było zaobserwować walkę na czasy pomiędzy Tidkiem a Szymkiem. Ostatecznie to kierowca "Czerwonych Byków" o włos pokonał rywala ze stajni z Maranello. Pełną relację znajdziecie w rozwinięciu newsa.

Zapowiedź GP Norwegii

Po ponad tygodniowej przerwie wakacyjnej, kierowcy wracają do rywalizacji w ExtremeF1. Gospodarzem następnego wyścigu, GP Norwegii, będzie tor Mo I Rana charakteryzujący się swoją nietypową jak na Formułę 1 długość. W rozwinięciu historia obiektu, przegląd faworytów do zwycięstwa oraz krótki opis pętli. Zapraszam do lektury.

Prawda czy fałsz: Markovsky

Witajcie. Korzystając z tego, że mamy nieco dłuższą niż zwykle przerwę od ścigania, można było ,,zaszaleć" z naszą serią newsów. A że chętnych nie brakuje (przynajmniej na razie), to mamy już czwarty odcinek pojedynku pomiędzy wybranym kierowcą, a przygotowanymi przeze mnie pytaniami, w których musi określić, czy dane stwierdzenie jest prawdziwe, czy też nie. Tym razem moim gościem był Markovsky, kierowca McLarena i lider klasyfikacji generalnej kierowców. Dotychczas wystartował w 9 wyścigach i wszystkie kończył na podium, z czego wygrał 5. Wynik zatem imponujący, niemniej jednak sam zawodnik zachowuje umiarkowany optymizm i ostrożnie wypowiada się o mistrzowskim tytule. Tym bardziej, że ostatnie dwa wyścigi przegrał z Szymussem. W każdym razie, to on jest głównym faworytem do wygrania sezonu, zobaczymy, czy tak też się stanie. Prywatnie Marek niedawno skończył gimnazjum i to z bardzo dobrymi wynikami, jest fanem Bruk-Betu Termaliki Nieciecza (grał w juniorach tego zespołu, być może będzie grać nadal), Ślązak z krwi i kości. Co ciekawe, jego kontrolerem jest klawiatura, a mimo to jeździ na manualnej skrzyni biegów, co na pewno wzbudza szacunek, gdyż nie jest to łatwe. W najbliższym GP będzie chciał zrehabilitować się i odgryźć za niepowodzenie podczas ostatniej jazdy na tamtejszym obiekcie, kiedy to goniąc Szymka podbiło go na zakręcie i wystrzeliło w powietrze. Teraz jest oto ponoć trudniej, więc raczej drugi raz to mu się nie przytrafi, jednak tak czy inaczej na pewno ma z norweskim torem rachunki do wyrównania i będzie mu szczególnie zależeć na dobrym wyniku. Zanim jednak tam będzie jeździł, to postanowił podjąć wyzwanie i spróbować poprawić wynik Tidka. Patrząc na jego wyniki w szkole można stwierdzić, że Marek to osoba z dużą wiedzą. Czy ją wykorzystał? Zobaczcie sami w rozwinięciu newsa. A kolejny odcinek już w przyszłym tygodniu.

Prawda czy fałsz: TiDiEj077

Witajcie. W ostatnim odcinku gościłem kierowcę, który mieszka niedaleko Kielc. Postanowiłem pozostać w tych terenach i zaprosić do udziału zawodnika, który zawsze z dumą podkreśla, skąd pochodzi. TiDiEj077, bo o nim mowa, tworzy z Bartim i Piterem1998 tzw. trójkę kielecką, choć tylko ostatni z nich mieszka w tym mieście, a pozostali w pobliżu. Kierowca Red Bulla jest wielkim fanem Formuły 1, skoków narciarskich, muzyki disco polo, zna się na modach, przygotowuje tory i jest w tej lidze newsmanem, a także jednym z najmłodszych jej kierowców. Mimo młodego wieku, jest jednak zawsze groźny i należy do czołówki. Zawsze głośno mówi, że jego celem i marzeniem jest zdobycie mistrzowskiego tytułu. W tym sezonie raczej nie będzie mu to dane, gdyż traci do lidera ponad 100 punktów, ale w przyszłym - kto wie? Początek miał nieudany, później przyszła seria trzech podium z rzędu, choć zabrakło zwycięstwa. Blisko był w Hiszpanii, gdzie zdobył Pole Position, lecz w wyścigu na ostatnim okrążeniu złapał go Szymusso. Ostatnie dwa wyścigi znów nie poszły po jego myśli, ale i tak zajmuje miejsce w czołowej piątce klasyfikacji generalnej, co jest naprawdę dobrym wynikiem. Groźny powinien być w najbliższym wyścigu w Norwegii, ale przede wszystkim jego celem będzie zapewne domowy wyścig, na Torze Kielce, który zna jak nikt inny i na pewno będzie tam mu szczególnie zależało na jak najlepszym wyniku. Zobaczymy, jak będzie się prezentował w końcówce sezonu. Teraz znalazł czas, by zmierzyć się z przygotowanymi przeze mnie pytaniami. Jak Patryk sobie poradził? Naprawdę nieźle, ale aby sprawdzić szczegóły, musicie zajrzeć do rozwinięcia newsa, do czego serdecznie zapraszam.

Prawda czy fałsz: Barti

Witajcie. Nie próżnujemy i oto już mamy drugi odcinek z cyklu prawda czy fałsz. Wyzwanie tym razem podjął Barti, który sezon zaczął w Red Bullu, jednak po pierwszym GP nie dawał znaku życia i został wypisany, lecz wyraził chęć powrotu i wyjątkowo dostał pozwolenie na jazdę w innym teamie - w Renault, w którym pozostanie do końca sezonu, a przynajmniej mamy taką nadzieję. Kierowca mieszkający niedaleko Kielc ma powiem ostatnio sporo pecha i mimo dobrych wyników w kwalifikacjach, nie zdobywa zbyt dużo punktów w wyścigach - na jego koniec jest ich tylko siedem, co bardzo go frustruje i już nie raz słyszeliśmy głosy, że chce zrezygnować. Na razie jednak ciągle pozostaje z nami i pozostaje mieć nadzieję, że nadal będzie trenował i w końcu ta ciężka praca zwróci mu się w stu procentach. Na pewno stać go na to i osobiście jestem zdania, że kwestią czasu jest, gdy w końcu pojedzie tak, jak tego oczekuje. Tuż po opublikowaniu pierwszego odcinka, w którym wystąpił Szymusso, Barti wyraził chęć występu i tym samym to on otrzymał szansę jako drugi zmierzenia się z przygotowanymi przeze mnie pytaniami. Przypominam - gramy do trzech błędnych odpowiedzi. Czy Bercik przebił wynik Szymka? Dowiecie się tego w rozwinięciu newsa. Serdecznie zapraszam do czytania.

Szymusso znów zwycięski

Szymusso po wielu perypetiach i niezbyt fajnych przygodach w pierwszych wyścigach, zaczyna łapać wiatr w żagle i chce pokazać, że nie ma zamiaru tak łatwo odpuścić. W Bahrajnie wygrał po raz drugi z rzędu i trzeci w tym sezonie i ponownie na mecie wyprzedził Markovsky'ego i Kubusę96. Tym razem ponownie zastosował strategię bez tankowania i z pit-stopem przed metą i znów, tak jak w Hiszpanii, opłaciło mu się to. Poza tym mieliśmy aż 15 zawodników, z czego na mecie było ich trzynastu - wynik kapitalny. Emocje znów były duże, niestety jednak incydenty także były, choć wydaje się, że nie powinny. Szczegółowiej o wydarzeniach na torze Sakhir przeczytacie w rozwinięciu tego newsa.

TiDiEj077 znów najszybszy na treningu

Emocje po GP Singapuru już opadły, a to oznacza jedno - następny wyścig. Za nami trening przed drugim i ostatnim nocnym wyścigiem w tym sezonie - GP Bahrajnu. Sesję zdominował TiDiEj077, który znokautował Szymussa i Pitera. Więcej w rozwinięciu.

Podsumowanie okienka transferowego

W piątek o godzinie 18 dla kierowców naszej ligi zamknięte zostało okienko transferowe. Ci, którzy liczyli na duży ruch i na to, że kierowcy będą zmieniać zespoły, srogo się zawiedli. Może to trochę dziwić wobec tego, że często były pytania o to, kiedy okienko zostanie otwarte, a ludzie wyrażali zainteresowanie nim. Tymczasem z dużej chmury spadł bardzo mały deszcz - było nadzwyczaj spokojnie. Mało tego - emocje skończyły się tak naprawdę 15 minut po otwarciu okienka. Ale po kolei.

Do jedynej zmiany doszło w zespole Red Bulla, który miał wakat po odejściu Scorpiona i był to bardzo chętnie pożądany fotel. Zespół ten mógł przebierać w ofertach, bowiem zainteresowani byli Afterekk, Gold, Barti, mówiło się też, że na awans z Toro Rosso liczy Matif6124. Decyzja jednak zapadła szybko i to After został nowym partnerem TiDiEja077, który zdecydował się na pozostanie w zespole. Dotychczas jeździł on w Toyocie, z której podobno miał też się przenieść Kamillo99, ostatecznie jednak debiutant pozostanie w japońskim teamie do końca sezonu. Jego nowym team-partnerem został nowy kierowca w lidze, znany jednak nam dobrze Muerte19991. I to tyle ze zmian. Bardzo szybko o tym, że składów nie będą zmieniać, poinformowały dwa najlepsze zespoły, czyli Ferrari i McLaren. Także BAR Honda nie miała problemów z zostawieniem Taraska i Kiroshimy, a Toro Rosso zdecydowało się też w miarę szybko. Pozostałe zespoły do końca czekały na oferty, jednak nic się nie zmieniło i tym samym nadal będziemy obserwować Pitera1998 i Bartiego w Renault, oraz Golda i Sorontara w barwach Jordana. Zatem większość kierowców wybrała drogę zawodowców i spędzi cały sezon w jednym teamie, co jak wiemy, nie zawsze w ligach jest takie oczywiste. Możliwości zmiany teamu w tym sezonie już nie będzie - w nowym zespole będzie można spróbować swoich sił dopiero w następnym sezonie, o ile ten się odbędzie.

Okienko zatem już za nami, teraz pozostaje się jedynie skupić na rywalizacji o punktu. Od jutra GP Bahrajnu. Zobaczymy, jak Afterekk i Muerte poradzą sobie w nowych teamach, a czy pozostanie w swoich przez pozostałą czternastkę wyjdzie im na dobre. Jedno na pewno się nie zmieni - rywalizacja będzie zacięta i emocjonująca. Zapraszamy zatem do udziału w drugiej połowie sezonu! Pozdrawiam, Kubusa96.
Zapowiedź GP Bahrajnu

Rozpoczynamy drugą połowę pierwszego sezonu ExtremeF1. Kierowcy i nasza ligowa Koza zawitali do upalnego Bahrajnu, gdzie na torze położonym wśród piasku zostanie rozegrana dziesiąta eliminacja zmagań. Będzie to drugi wyścig nocny (zarazem ostatni) i ostatni poza Europą (jeśli Rosję i Turcję zaliczymy do Europy, co jak wiadomo jest prawdą tylko połowicznie). Tradycyjnie zapraszam do rozwinięcia newsa, gdzie znajdziecie krótką historię, dane oraz przedstawienie szans ligowców.

Prawda czy fałsz: Szymusso

Witajcie. Otwieramy w naszej lidze nową serię newsów, aby wprowadzić dodatkową rywalizację i tym samym sprawić, by strona jeszcze bardziej żyła. Mianowicie będzie to seria zatytułowana ,,Prawda czy fałsz". Zasady są proste - uczestnik dostaje pewną informacje, można powiedzieć pytanie, na które musi odpowiedzieć, czy to prawda, czy też fałsz. Zawodnik ma do dyspozycji trzy szanse. W wypadku dobrej odpowiedzi, dostaje punkt i zachowuje szanse, natomiast w wypadku złej, nie dostaje punktu oraz traci szansę. Uczestnik dostaje pytania do momentu, aż odpowie po raz trzeci źle i tym samym straci wszystkie szanse. Tak więc ilość pytań i tego, ile zawodnik zdobędzie punktów, zależy od poprawności jego odpowiedzi. Oczywiście, czas na odpowiedź wynosi około 15 sekund, aby zapobiec sprawdzeniu poprawnej odpowiedzi w internecie. Tak wyglądają zasady tej serii. W rozwinięciu newsa będzie podawane pytanie, poniżej dwie możliwości - prawda lub fałsz. Jeśli zawodnik odpowiedział poprawnie, jego odpowiedź zostanie podkreślona, jeśli zła - będzie pochylona. Podana będzie legenda, także nie powinniście się pogubić. Dodatkowo, będą podawane informacje na temat danego pytania.

Pierwszym uczestnikiem jest Szymusso, kierowca Ferrari, dwukrotny mistrz ligi F1CH-World, wicelider klasyfikacji generalnej. Poszczycić może się aż pięcioma zwycięstwami w kwalifikacjach, jednak wygrał ,,tylko" dwa wyścigi, przy czym w obu pokazał, że potrafi naprawdę świetnie jeździć. Miał również sporo pecha (Australia, USA), a dodatkowo miał czarną serię wyścigów, w których dostawał na starcie strzały i spadał na dalsze pozycje. W Ferrari jeździ ze swoim starszym bratem Kubusą i mówi, że nie ma zamiaru tego zmieniać. Zapowiada, że w drugiej części sezonu nadal będzie groźny. Teraz zgodził się wystąpić jako pierwszy w owej serii newsów. Poszło mu średnio, ale zresztą - zobaczcie sami. Nie przedłużając już, zapraszam do rozwinięcia newsa i zobaczcie jak poszło Szymkowi. Jeśli ktoś chce wystąpić w kolejnych rundach, które będą się odbywać kiedy będzie pasowało, zapraszam na slacku.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430